Attachments
Metadata
Τίτλος
Παγίδευση
Καλλιτέχνης
Περιγραφή
Εγκατάσταση μικτής τεχνικής
Διαστάσεις μεταβλητές
Το έργο έχει ως σημείο εκκίνησης το γεγονός ότι τα Πριμαρόλια δεν μετέφεραν μόνο τη διάσημη μαύρη σταφίδα, αλλά και πολλούς άλλους «επιβάτες» που αποτελούσαν ένα παράλληλο φορτίο: έντομα, μικρά ζώα και – κυρίως – τρωκτικά, που έχουν υπάρξει οι πιο συνηθισμένοι «λαθρεπιβάτες» των πλοίων για χιλιάδες χρόνια. Σε μια εποχή στην οποία η κινητικότητα θα έπρεπε να φαινόταν πιο εύκολη από ποτέ χάρη στη διαρκή βελτίωση των τεχνικών μέσων, νέα σύνορα και εμπόδια ορθώνονται. Αυτό γίνεται εμφανές σε διάφορες περιπτώσεις: από τη διαχείριση των προσφυγικών και μεταναστευτικών κρίσεων, έως τις απαγορεύσεις που θέτουν τα κάθε είδους αντιτρομοκρατικά μέτρα. Και από τον περιορισμό των μετακινήσεών μας, λόγω του φόβου πανδημιών, έως τους εκτοπισμούς πληθυσμών που επιφέρει η κλιματική αλλαγή. Σε αυτό το περιβάλλον, η κινητικότητα υφίσταται μόνο μέσα από το πρίσμα μιας συνεχούς ανασφάλειας, με την οποία έχουμε σταδιακά εξοικειωθεί. Αυτή η εξοικείωση δημιουργεί μία εύθραυστη, βίαια «παιγνιώδη» συνθήκη υπό διαρκή αίρεση, που μπορεί εύκολα να οδηγήσει στην πλήρη ακινησία και στην (αυτο-) παγίδευση.
Υλικά
64 παγίδες τρωκτικών και αντίκες εκτυπώσεις
Έτος
Πνευματικά δικαιώματα
Ευγενική παραχώρηση του καλλιτέχνη και των Kalfayan Galleries (Αθήνα - Θεσσαλονίκη) ©