Document
Metadata
Τίτλος
Φεστιβάλ Σύγχρονης Τέχνης στη Γη της Σταφίδας: Δύο καλλιτέχνιδες εξηγούν πως δούλεψαν "βελονιά-βελονιά"
Συγγραφέας
Mcteam
Απόσπασμα άρθρου
Το Αίγιο είναι τόπος συνυφασμένος με την παραγωγή της σταφίδας. Υπήρξε το «χρυσό νόμισμά» του και το μεγάλο διαβατήριο της πόλης, σε αυτή οφείλει την ανάπτυξη και την πολιτιστική ταυτότητα που διαμόρφωσε. «Πριμαρόλια» ονομαζόντουσαν μάλιστα τα πρώτα καράβια που αναχωρούσαν από το λιμάνι του Αιγίου φορτωμένα με τις πιο εκλεκτές σοδειές σταφίδας για το εξωτερικό. «Πριμαρόλια» ονομάστηκε λοιπόν και το Φεστιβάλ Σύγχρονης Τέχνης του Αιγίου που φέτος παρουσιάζεται από 25 Σεπτεμβρίου έως 3 Οκτωβρίου στον Κήπο της παλιάς Χαρτοποιίας του Αιγίου, στην οποία συμμετέχουν οι Έλληνες εικαστικοί Μαρία Βαρελά, Μυρτώ Ξανθοπούλου και Γιάννης Παππάς με το έργο του Relics.
Από τη Μελίνα Σιδηροπούλου
Κεντρική ιδέα γύρω από την οποία κινήθηκαν οι δημιουργοί ήταν η έννοια των δικτύων. «Η έκθεση εστιάζει στην κοινή ρίζα του κειμένου (text) και του ύφανσης (texere). Θεωρεί τη «λέξη» και το «νήμα» δομικές μονάδες ταξιδιών, αφηγήσεων και επαναστάσεων. Οι λέξεις και τα νήματα συνδέουν και γεφυρώνουν κόσμους με την ελπίδα ενός μηνύματος, αναδεικνύουν πρακτικές και μεθοδολογίες: το μήνυμα διαπερνά ως κλωστή την βελόνα, διαρθρώνεται απτικά ως μίτος σε εποχές- λαβύρινθους» εξηγεί στο Μarie Claire ο Βασίλης Ψαρράς, εικαστικός και επιμελητής της έκθεσης μαζί με τη Νάνσυ Χαριτωνίδου.
Πνευματικά δικαιώματα
Marieclaire.gr
Ημερομηνία δημοσίευσης
September 22, 2021
Ιδιότητα
Website